• o firmie
  • portfolio
    • logo
    • kreacja wizerunku
    • poligrafia
    • wielki format
    • systemy prezentacji
    • internet
  • aktualności
  • referencje
  • polityka cookies
  • kontakt
  • o firmie
  • portfolio
    • logo
    • kreacja wizerunku
    • poligrafia
    • wielki format
    • systemy prezentacji
    • internet
  • aktualności
  • referencje
  • polityka cookies
  • kontakt

etykiety na opakowania

Niedawno zakończyłam projektowanie logotypów dla produktów premium firmy Standom, teraz przyszła pora, by stworzyć etykiety na opakowania. Nowa linia produktów – najwyższej jakości farby, grunty i lakiery przeznaczone do profesjonalnej aranżacji wnętrz – pojawi się niebawem w sprzedaży.
Projekty, oczywiście, oparłam na założeniach przyjętych w trakcie opracowywania logotypów. Dominującymi kolorami są czerń i złoto, a obraz umieszczony w tle ma podkreślać unikalne właściwości produktu.

AQUA CERAMIC plus – kafle w płynie to lakier zabezpieczający ściany m.in. przed wilgocią i zabrudzeniami. Już sama nazwa informuje, że jest on nowoczesnym, płynnym zamiennikiem tradycyjnych kafelek ceramicznych. Ponieważ można go stosować na różnych podłożach (m.in. tynki, tapety i cegły), najistotniejszym walorem jest ochrona przed wodą i wilgocią. Dlatego właśnie wybrałam fotografię obrazującą wyraziste krople wody odbijające się od podłoża.
ACTIVE H premium to higieniczno-sanitarna farba do ścian. Ponieważ samo logo wyraźnie eksponuje najważniejsze cechy produktu, tło nie wymagało w tym przypadku dodatkowych upiększeń. Falisty kształt symbolizujący pociągniecie pędzlem, zakończony gwiazdkami kojarzącymi się z czystością i higienicznością sprawiają, że etykiety w jasny sposób informują o walorach produktu.
Inaczej jest w przypadku ACTIVE mat – super matowej farby do ścian. Tu należało pokazać, że efektem użycia farby jest super matowe podłoże. Zdecydowałam więc, że użycie trójwymiarowego obrazu złożonego z wyraźnie matowych kwadratów odda charakter produktu na etykiecie.

etykiety na opakowania gruntów, bo grunt do dobra etykieta 😉

ACTIVE nano – grunt głęboko penetrujący i ACTIVE kwarc – podkład gruntujący to preparaty ochronne. Oba produkty spełniają podobne funkcje, więc obie etykiety mogą (a nawet powinny) bazować na podobnym wizerunku. Głównym wyróżnikiem w tym przypadku jest znak graficzny w logo. Dla ACTIVE nano – jaśniejszy, lżejszy (preparat wnika w głąb powierzchni), dla ACTIVE kwarc z centralnie ułożonym polem barwnym (pozostaje na powierzchni). Tłem etykiet dla obu produktów jest zbudowana z drobnych kryształków czarna tafla. Nagromadzenie drobnych elementów na obrazie daje wrażenie, że powierzchnia jest grubsza, podwójna, zatem – zabezpieczona dodatkową warstwą. A o to właśnie chodziło!
Produkty są już dostępne na rynku – zapraszam na stronę Standomu 🙂

Related Articles
Filharmonia Sudecka w nowej odsłonie
pylon reklamowy dla CH Manhatan
oklejanie samochodów Fitmin
Ostatnie wpisy
  • Filharmonia Sudecka w nowej odsłonie
  • pylon reklamowy dla CH Manhatan
  • oklejanie samochodów Fitmin
  • Uzdrowisko Kołobrzeg SA – kreacja wizerunku 2024/2025
  • Muzyczna Caffe Filharmonii Sudeckiej – kreacja wizerunku
Archiwa
  • kwiecień 2025
  • lipiec 2024
  • czerwiec 2023
  • grudzień 2022
  • styczeń 2019

Theme: Illdy. promo-tor.pl © Copyright 2022. All Rights Reserved.

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaNie wyrażam zgodyPolityka cookies
Zmiana decyzji